fredag 6 oktober 2017

Utgångsläget

Under flera års tid har det funnits en längtan om att äga min tid, funderingar på att starta eget har kommit och gått. Efter att ha läst om Farbror Fri sommaren 2017 väcktes ett frö om att bli ekonomiskt fri så snart som det är möjligt. Eventuellt i kombination med egen verksamhet i begränsad omfattning. Målet är att få så mycket tid som möjligt till att leva livet med det innehåll som betyder något för mig.
Utgångsläget idag är att både jag och min fru har fast anställning med bra inkomster. Vi har dock inget stort sparande sedan tidigare på grund av att vi inte varit sparsamma genom åren utan kostat på oss bra bilar och stora renoveringar på huset och förutom detta även införskaffat fritidshus. Vi har ändå lyckats amortera av våra lån så att vi i dagsläget har en av våra fastigheter obelånad. Jag kommer i kommande inlägg visa hur vår ekonomi ser ut nu i utgångsläget. Förhoppningen är att inom 5-10 år ska åtminstone en av oss vara ekonomiskt fri.

1 kommentar:

  1. Jag är här för att vittna om vad Dr James gjorde för mig. Jag har lidit av (GENITAL HERPES VIRUS) sjukdom under de senaste fyra åren och har haft konstant smärta och klåda, särskilt i min privata del. Under det första året trodde jag på Gud att jag skulle bli botad någon dag. Denna sjukdom började cirkulera över hela kroppen och jag har tagit behandling från min läkare som ingenting fungerar, för några veckor sedan kom jag över ett vittnesbörd om Kasha, på internet vittnar om en herbalist som heter Dr James från Västafrika, om hur han botade honom från 7 år HSV 2. Och han gav också den här e-postadressen ... [drjamesherbalmix@gmail.com] ..., rådgivande någon att kontakta honom för att få hjälp om någon typ av sjukdomar som han skulle vara till hjälp, så jag mailade honom och berättade om min (HSV 2), han sa till mig att jag inte skulle oroa mig för att jag kommer att bli botad !! Jag tvivlade aldrig på honom. Jag tror att han kan bota mig också, Dr James förberedde och skickade mig helande olja, tvål, rötter och örter som jag tog. Under den första veckan började jag uppleva förändringar över hela mig, efter fyra veckors användning av hans rötter / örter, olja och tvål blev jag helt botad. inte mer klåda, smärta på mig längre som Dr James försäkrade mig. Efter en tid gick jag till min läkare för att göra ett nytt test. resultatet blev negativt. Så vänner, mitt råd är om du har en sådan sjukdom eller känner någon som lider av den eller någon annan sjukdom som HPV, HBV, HIV / AIDS, ALS, HBP, CANCER, NEPHROTIC SYNDROME, etc. kan du kontakta Dr James växtbaserade blandade hemmet av välbefinnande direkt på hans .... drjamesherbalmix@gamil.com ... Han är en bra man, och han kommer att hjälpa dig.

    SvaraRadera

Nystart på bloggen

Nästan ett och ett halvt år efter att jag senast var aktiv på bloggen har jag nu bestämt mig för en nystart. Sedan senaste inlägget har väld...